×

    Praneškite, jei šiame įraše radote netikslumų



    Pranešti apie netikslumus
    Pridėti prie mėgiamųPridėta prie mėgiamųRemoved from wishlist 3
    Prekių kategorijos:
    PIAdmin avatar PIAdmin , , , , , , , , , , , , , ,

    Sinsay – Lenkijoje įkurtos įmonės prekinis ženklas. Šiai grupei taip pat priklauso tokie žinomi prekiniai ženklai kaip Reserved, House, Cropp bei Mohito.

    Atsiuntimo laikas:

    Per 2-8 darbo dienas nuo išsiuntimo. Siuntimas iš Sinsay į Lietuvą kainuoja €4,50. Nemokamas siuntimas užsisakius virš €29.

    Sinsay grąžinimas:

    Netikusias prekes galima nemokamai grąžinti per 30 dienų nuo gavimo. Tai galima padaryti per Sinsay parduotuvę arba  per kurjerius (kurjerio paslaugos nekainuos). Taip pat savo užsakymą galima grąžinti per DPD paštomatą.

    Papildoma info: Sinsay.com

    Regionas

    Ar Europos Sąjunga?

    Šalis

    Siuntimo kaina

    4,50 EUR

    Siuntimo info

    Nemokamas atsiėmimas parduotuvėje, Nemokamas pristatymas perkant virš €29.

    Siuntimo būdas

    Atsiuntimo laikas

    Prekiniai ženklai

    Apmokėjimas Paypal

    Taip

    Mokėjimo būdai

    , , , ,

    Prekių kategorija

    ,

    Video: Sinsay.com

    8 atsiliepimai apie Sinsay.com

    3.1 iš 5
    3
    1
    1
    0
    3
    Parašyti atsiliepimą
    Visi Mėgiamiausi Geriausiai įvertinti Blogiausiai įvertinti
    1. Rimantas
      2025-05-25
      2025-05-24 parduotuvėje Dariaus ir Girėno 35, Tauragė pirkau vyriškus marškinius 9926S-00X. Prekės etiketėje buvo nubraukta kaina 14,99 EUR, 40%, 8,9...More
      2025-05-24 parduotuvėje Dariaus ir Girėno 35, Tauragė pirkau vyriškus marškinius 9926S-00X. Prekės etiketėje buvo nubraukta kaina 14,99 EUR, 40%, 8,99 EUR, dar ant jos krašto užklijuotas kitas lipdukas Paskutinis vnt. -30%. Pirkimo kvite kodas 8786-9620-FFB8-933A, numeris 0022129 įrašyta nubraukta kaina 14,99 ir nuolaida 4,50 EUR. Manau, kad tai yra pirkėjo klaidinimas, nes nuo 40% jau nukainuotos prekės užklijuoti dar 30%, man perkant buvo suprantama, kad nuo 8.99 EUR taikoma 30% nuolaida, nes prekė kabėjo vitrinoje "PASKUTINIS VIENETAS -30%". Tačiau pirkimo suma kvite ir apmokėjimas rodė visiškai priešingai. Norėčiau gauti atsakymą, kodėl etiketės kainodara skiriasi nuo nurodytos kvite.
      Naudinga? 0 0
      Klientas
      2022-12-09
      Pirkau preke Sinsay parduotuveje. Kadangi nezinojau ar tiks dydis pardavejos porkimo metu pasiteiravau ar bus galima grazinti, pardaveja patvirtino ka...More
      Pirkau preke Sinsay parduotuveje. Kadangi nezinojau ar tiks dydis pardavejos porkimo metu pasiteiravau ar bus galima grazinti, pardaveja patvirtino kad galesiu bet kada grazinti jeigu preke bus su visom etiketem. Apie gražinimo termina, kad toks apskirtai yra informacijos nepateike, buvo tik pasakyta kad galesiu grazinti „kada bus patogu“. Gavosi taip, kad prekes dydis netiko, prekė neišpakuota ir su visom etiketėm. Nusprendžiau grazinti. Kadangi cekio nebuvau gavusi kreipiausi i klientu centra paklausti ar su banko israsu kur yra nurodyta pirkimo data, laikas, pirkimo nr. galesiu grazinti, israsa jiems pateikiau. jie patvirtino kad nepraejus grazinimo terminui galesiu grazinti, bet tik toj tinklo parduotiveje kurioje pirkau. siandien atvykau i parduotuve su israsu ir preke. prekes grazinti neleido, nes pardaveja ar "vadove" sugalvojo kad galiu grazinti tik per 14 dienu. Del idomumo paziurejau terminus ju internetiniame puslapyje - nurodyta 30d. sakau tai kur informuojate del sutrumpinto laiko? tai sake imones vidaus taisyklese. paprasiau kad man pateiktu tas taisykles ir pasakiau kad jos tada turetu buti prieinamos visiems perziurai jeigu jomis vadovaujamasi sprendziant kliento grazinima. vidaus taisykliu pateikti negalejo. tada sake kad ant cekio (kurio neturiu) yra parasyta, kad "grazinimas per 14 dienu", del idomumo paemiau kito kliento ceki parduotuveje. Ant cekio apie grazinimo termina nieko nera nurodyta. yra parasyta tik "prekes garantija 14d". Prekes garantija juk yra tai, kad jeigu tarkim nusiperku bata ir jis suplysta man per savaite ir as kreipiuosi i juos per tas 14d, arba garantija yra tuomet kai preke brokuota ir norima ja grazinti. Bet GARANTIJA yra nelygu savokai "prekiu grazinimo terminas". o apie grazinimo tarmina cekyje informacijos nera, vadinasi ar tureciau ceki ar netureciau esmes tai nekeicia. Sinsay puslapyje internete yra nurodomas 30d grazinimo terminas. susisiekus su aptarnavimo centru ir pateikus jiems pirkimo dokumenta buvau informuota kad preke galiu grazinti tik toj tinklo pasruotuveje kur pirkau. Tai jie tame israse kuri pateikiau su savo uzklausa uzvakar mate, kad jau "praejusios 14 d" (yra praeje 20d), bet toliau su manim diskutavo ir rase kad galiu vaziuoti i ten kur pirkau ir bus grazinta. Tai kam vyko visa diskusija ir siuntimas manes i kita gala miesto (kur pirkau), jeigu patys mate ir zinojo, kad sios prekes nepriims??? Ar galbut vienoje tinklo parduotuveje galioja 30d o kitoj 14d o kitoj 10d? Internetiniame ju puslapyje nurodyta tik VIENAS 30d prekiu grazinimo laikotarpis, apie jokius sutrumpintus laikotarpiu info neradau, visur nurodoma 30d. Prekes grazinti nepavyko. sugaisau 1 val savo laiko visam aiskinimuisi ir likau apkvailinta viduryje baltos dienos. Vadybininke kontaktu viresniuju duoti negali, nezino nei darbiniu pastu, nei darbiniu tel, pati atsako standartinem frazem „apgailestaujame, bet priimti negalim“ ir pan. Visišai robotizuota darbo vieta. Tokią info galėjau galuti ir iš pardavėjos, tai manau, kad tų vadybininkų jiems net nereikia, nes jie negabūs spręsti problemos. Nerekomenduopju tureti reikalu su sia parduotuve.
      Naudinga? 2 0
      Laura
      2022-07-16
      Nuvylė, nes kainos nurodytos etiketėje, neatitinka kainas čekyje. Apgaudinėja kaip tik gali įmonės naudai. Nerekomenduoju!
      Naudinga? 1 1
      Evelina
      2022-06-22
      Mano siunta nepasiekus nurodyto adreso man nežinant gražinama adgal. Pistatymas užtruko neaišku kiek. Komandos paaiškinimas buvo, kad siunta netilpo į...More
      Mano siunta nepasiekus nurodyto adreso man nežinant gražinama adgal. Pistatymas užtruko neaišku kiek. Komandos paaiškinimas buvo, kad siunta netilpo į paštimatą. Ten buvo vaikiška striukė ir dar kažoke smulkmena. Nera nei daikto, ir pibigai geražinami neaišku.
      Tai jau antras kartas, kai kartojasi klaidos. Praitą kartą argumentavo, kad kurjeris nerado mano adreso.
      Naudinga? 1 0
      FacebookGuru
      2022-04-26
      Kokybė atitinka kainą. Jokių nusiskundimų, greitas pristatymas. Per išpardavimus prisiperku visko belekiek  kai tokios kainos, tai negaila, jeigu i...More
      Kokybė atitinka kainą. Jokių nusiskundimų, greitas pristatymas.

      Per išpardavimus prisiperku visko belekiek ? kai tokios kainos, tai negaila, jeigu ir kažkas neatlaiko ilgai. Bet šiaip vienas kitas rūbelis prastesnis. Man viskas patinka. O vaikiški rūbai išvis nėra nuvylę nė karto.

      Visi Sinsay atsiliepimai 2022.04.26 facebook grupėje.
      Naudinga? 1 1
      FacebookGuru
      2022-01-19
      Sinsay atsiliepimai Facebook grupėje

      Ar atitinka dydžiai ir kaip su grąžinimu
      Naudinga? 1 0
      Monika
      2022-01-02
      Kokybė panaši į pepco. Jei naudojat el. džiovyklę, traukiasi greičiau, nei kiti drabužiai. Kai kurie mažinti, todėl absoliučiai viską perku didesnius.
      Naudinga? 1 1
      Odeta
      2021-01-21
      Kelis kartus pirkau, ateidavo per 3-5 dienas. Dydžiai man atitiko. Kokybė normali. Tikrai nėra kažkas labai super, bet kainos ir kokybės santykis tikr...More
      Kelis kartus pirkau, ateidavo per 3-5 dienas. Dydžiai man atitiko. Kokybė normali. Tikrai nėra kažkas labai super, bet kainos ir kokybės santykis tikrai geras.
      Naudinga? 3 0

      Rašyti komentarą arba įvertinti

      El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

      Įkėlė

      Dienos populiariausi

      perkuinternete.lt
      Compare items
      • Total (0)
      Compare