Kaip Aliexpress iškelti disputą?

Įvertinimas+1
Įvertinimas+1

Kaip susigrąžinti pinigus iš Aliexpress?

Anksčiausiai disputą galima iškelti 11 dieną po prekės išsiuntimo. Vėliausiai disputą galima iškelti per 15 dienų nuo sandorio uždarymo, tai yra per pirminį terminą (dažniausiai 60 dienų), per šio termino pratęsimą, ir plius per 15 dienų nuo statuso “Finished”.

Taigi, norint iškelti disputą, pradžioje reikėtų eiti į Aliexpress užsakymus “My Orders” ir prie problematiškos prekės spausti “Open Dispute” bei užpildyti pateiktą formą. Pirmiausia reikia rinktis, ar norite prekę grąžinti ar ne.

01

Sutikus prekę grąžinti, praktiškai 100% garantuojamas pilnos kainos pinigų grąžinimas, tačiau siųsti iš Lietuvos retai kada beapsimokės. Čia galite sužinoti siuntimo kainą pagal Lietuvos pašto tarifus. Toliau pateikiamas pavyzdys renkantis variantą “Refund Only”:

02

Toliau forma skiriasi priklausomai nuo atsakymo “Ar gavote prekę?”.

Jei prekės negavote:

03

Būtini užpildyti laukai pažymėti žvaigždute.

Jei prekę gavote:

03a

Forma interaktyvi, priklausomai nuo pasirinkto atsakymo paprašys smulkesnio paaiškinimo. Priežastys skiriasi netgi priklausomai nuo prekės (pvz. drabužio ar elektronikos prekės priežasties pasirinkimas gali skirtis).

03b

Šiuo atveju įrodymų (nuotraukos ar video) įkėlimas yra privalomas laukas. Vėliau disputo metu bus galima šiuos failus papildyti ar koreguoti.

Paspaudus “Submit”, matomas toks vaizdas:

04

Deryboms su pardavėju skiriamos 7 paros. Nei pirkėjui, nei pardavėjui nebėra galimybės perkelti disputo eigą administratoriui spaudžiant “Escalate dispute” (kaip buvo seniau), tai vyksta automatiškai po 7 dienų, jei bendras susitarimas nėra priimtas.

Jei pardavėjas sutinka su jūsų prašoma grąžinti suma ARBA pardavėjas nesureaguoja per 5 kalendorines dienas – pinigai grąžinami jums.

Dažniausiai pardavėjas atsako pasiūlydamas savo sąlygas, pakeičia grąžintiną sumą. Vyksta derybos tarp pirkėjo ir pardavėjo. Paspaudus “Update Reason” galima pakeisti disputo priežastį. Paspaudus “Upload Evidence” galima įkelti nuotraukas ar video. Paspaudus EDIT galima koreguoti:

  • grąžinti ar negrąžinti prekės;
  • prašomą grąžinti sumą;
  • problemos aprašymą.

Jei sutiksite su pardavėjo sąlygomis, vėliau naujai iškelti disputo jau nebebus galima.

Nesusitarus su pardavėju (nepriėjus vieningo sprendimo), įsiterpia Aliexpress administratorius, kuris pagal jūsų įkeltus įrodymus ir komunikaciją su pardavėju priima sprendimą. Aliexpress administratoriui nuspręsti taip pat skiriama iki 7 parų. Taigi, viso disputas gali trukti iki 14 dienų (išimtis gali būti tada, kai apsaugos periodas dar nesibaigęs ir bus laukiama “prekės kelyje”).

Kaip ir seniau, bet kada galima nutraukti disputą spaudžiant “Cancel Dispute”.

Po aliexpress administratoriaus sprendimo statusas tampa “Dispute Finished”. Jei esate nepatenkinti rezultatu, per 15 dienų galite išreiškti nuomonę paspaudę “Dispute Survey”, arba per 7 dienas pateikti apeliaciją spaudžiant “Appeal”.

05ali

Taigi, pagrindinės naujovės:

  • Disputo metu galima daug kartų kelti ar koreguoti įrodymus (nuotraukas ar video).
  • Galima siūlyti du variantus (1. pilnas pinigų grąžinimas siunčiant prekę atgal; 2. pilnas ar dalinis pinigų grąžinimas nesiunčiant prekės atgal).
  • Nebėra galimybės eskaluoti disputą perduodat srendimą aliexpress administratoriui (tai vyksta automatiškai po 7 parų.
  • Atsirado galimybė teikti apeliaciją dėl Aliexpress administratoriaus sprendimo.
  • Pasikeitusi aprašymo aplinka, dešiniajame šone dažnai rodomi paaiškinimai (anglų kalba).

Daugiau info apie disputus: Aliexpress “Help” puslapyje

2 Komentarai
Visi Mėgiamiausi Geriausiai įvertinti Blogiausiai įvertinti Parašyti atsiliepimą

Ką manai?

Komentarai

@peepso_user_7472(Ne)
Sveiki, 2022 metais gruodžio mėn.pradėjau disputą, negavus prekę per 90d (delivery be sek.,nemokama). Pasirinkau No tracking info available, noriu pakeist į vis dar kelyje, o galimybės "keisti" visai nėra. Pardavėjas prašo laukti, sako 90d yra normaliai, palaukite, apsauga dar galioja. Nedėmesingas, pas mane jau 95d. Tai dabar negalima keisti priežasties, reikia uždaryti disputą ir sistemą turi leisti kelti kitą disputą? Hmmm
prieš 1 year
@peepso_user_7472(Ne)
Gal kas susidurėt? Negaliu keist priežasties bet galiu, nepriėmus pardavėjo sprendimo, kelti naują disputą?
prieš 1 year
perkuinternete.lt
Compare items
  • Total (0)
Compare