Ar galima atsisakyti prekės, kai ji muitinėje?

Perku Internete Forumas Klausimai dėl konkrečių parduotuvių Kinijos parduotuvės Aliexpress Ar galima atsisakyti prekės, kai ji muitinėje?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Įrašai
  • #2126
    Kristis avatarKristis
    Dalyvis

    Sveiki, atėjo laiškas iš Lietuvos pašto, kad mano prekė pateikta deklaruoti muitinei ir reikalauja, kad atsiųsčiau siuntos dokumentus, t.y. užsakymo/siuntos nr, kontaktus ir t.t. deklaracijai.

    Prekės kaina yra 109$ tai kaip suprantau, dabar bus skaičiuojamas 30lt pašto perdavimo mokestis, + muitinės 21% PVM, tokiu atveju kaina išauga dar +-100lt. Ir tiesiog manau, kad ta prekė nėra verta tokios sumos. Disputo laikas dar nesibaigęs. Ar yra galimybė prekės atsisakyti ir atgauti sumokėtus pinigus? Kokie turėtų būti tolesni veiksmai? Ačiū už atsakymus

    #2877
    Adminas avatarAdminas
    Keymaster

    Sistema taip neveikia, kad būtų galima atsisakyti prekės ir garantuotai atgauti pinigus, nes iš Kinijos glūdumos iki Lietuvos mutinės ilgas kelias, o jei dar atgal pardavėjui siųsti, tai vėl siuntimo kaštai…

    Bet vienetinių atvejų skaičiau buvo, kad taip “prasisuko” – atsisakė prekės ir atgavo pinigus per disputą.

    #2878
    Babachnim avatarBabachnim
    Dalyvis

    Gerai, pasakysiu taip. Teko ir kartą atsisakyti vienos prekės, nes ten buvo sportiniai batai iš Kinijos su Nike prekiniu ženklu. Ko pasekoje, prekė nepraėjo laisvai muitinės, buvo sulaikyta muitinėj ir eiti atsiimti nebuvo tikslo, nes reikėtu atpakuoti ir prekė būtu konfiskuota ir daug popierizmo. Tad, gavus laišką iš muitinės, tiesiog ignoravau ir tiek. Kaip taisyklė, prekės muitinėj nelaikomos ilgiau kaip 2 sav. Po to jos iškeliauja siuntėjui ir tiek žinių.

    Kiek tiksliai siunta keliauja atgal pardavėjui sunku pasakyti. Gali trukti 2 sav. ar daugiau. Kai esam tikrai įsitikinę, kad paketas tikrai paliko Lietuvos teritoriją ir iškeliavo pas Jing Ling pardavėją, priklausomai kiek liko dar apsaugos laiko, palaukiam porą savaičių (jei leidžia galimybės) ir tada jau rašom pardavėjui, kad muitinė sulaikė prekę ir buvo išsiųsta atgal jam ar tai, kad negavau prekės, kiekvienam pagal fantazija. Tada bandom gražiuoju tartis su Jing Ling. Savaime aišku, kad Jing Ling bus nepatenkintas esama situacija ir sakys, kad kai gaus prekę, pasiūlys pakartotinai išsiųsti ją. Mes kategoriškai atsisakom šio Jing Lingo pasiūlymo ir prašom grąžinti pinigus. Kadangi Jing Lingas užimtas žmogus, turi ryžių laukus ravėti, mums jis ilgai neatrašo ir kelia mums nerima.

    Pereinam į antrą etapą ir jau rimčiau parašom Jing Lingui, kad jis arba gražiuoju grąžina pinigus arba kreipsimės į Aliexpress administracija. Tada jis vėl ramiai sau ravi savo ryžių laukus iki kol mes nesikreipiam vieną dieną į Aliexpress administracija. Tada Jing Lingas staiga jau neberavi savo ryžių laukų ir pradeda žaisti su grąžinimo suma. Pradedant kokiais 8 dol. ir bando prigauti neapdairius ir nepatyrusius vartotojus. Bet reikia visada stebėti ir toliau vis atmetinėti jo pasiūlymus kol nepasieksim savo sūmos. Bet kadangi su kai kuriais pardavėjais tai gali užtrukti labai ilgai, pasiekia beveik savo norimą sumą (siuntimas jam kainavo. Būkim bėdni, bet teisingi.) Padovanojam jam tuos kelis USD ir rami galva.

    Kitą kartą pasiskaičiuojam ar mums apsimoka pirkti prekę, kurios paskui nebereikės, nes per brangiai apsieis.
    O antras variantas, tiesiog pardavėjas atgaus savo prekę, daug nesiginčys kaip Jing Lingas ir grąžins visą sumą be jokių praradymų. Bet tai nereiškia, kad galima dergtis kaip norim, tik dėl to, kad per brangiai muitinei ir paštui kainuos. 🙂 Kai ką nors patys pardavinėjam, norim kad ir mums nebūtu tokių nesąmonių, kad paskui išlaidos ir jokios naudos.

    Bet čia mano nuomonė. Kiekvienas matomai mąstom vis kitaip. 😉

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.

Dienos populiariausi

Perku Internete
Compare items
  • Total (0)
Compare