5. Kaip saugiai ir pigiai pirkti Ebay. Bylos iškėlimas

Kada išties kelti bylą?

Taigi, kiek pailsėję ir atsigavę nuo keturių skyrių, tiek besimokydami, išmokom pirkti dvejais būdais. Bet ne dažnai pasitaiko tokių atvejų, kai būna tiesiog nesąžiningų pardavėjų ar tiesiog mes susidūrėme su korumpuotais, nesąžiningais muitininkais bei paštininkais. Kurie neša viską, kas neprikalta. O jei prikalta, tai ir tą nulupa. Ir vėl man sukilo prisiminimai apie tokius atvejus. Ar verta pasakoti? Skaitysit? Ne, nemanau. Bet aš vis tiek papasakosiu kaip būna, perkant per eBay, nors ir būna sąžiningi pardavėjai ir tikrai išsiunčia prekę, bet ji tiesiog neateina.

Šis trumpas pasakojimas bus vėl gi iš mano karčios patirties, bet susijęs su bylų iškėlimu. Kam neįdomu, skaito, kam ne, praleidžia ir eina į sekančius skyrius ir poskyrius. Taigi, tęsiu savo trumpą istoriją, kurią apturėjau siųsdamas paketą iš užsienio į Lietuvą. Na aš savo draugui-broliui (mes vadinam vienas kitą broliais. Nors niekam čia neįdomu, kas kaip ką vadiną. Tiesiog toliau vadinsiu, kad siunčiau broliui) surinkau šūsnelę dovanų gimtadienio proga, viskas aišku taupiai, kaip visą laiką sakau, „taupusis svolačiaus planas“.

Panašiai kaip su mobiliais ryšiais, tik kad viskas iš Kinijos. Žodžiu, pririnkau menkniekių už 30 europietiškų ar panašiai. Ir toliau taupydamas kaip koks suvalkietis, (nors nieko neturiu prieš juos, nes mano brolis iš Suvalkijos lygumų) išsiunčiau nedraustu/neregistruotu paketu jam tas dovanas. Savaime aišku aš internetu negaliu sekti to paketo, nes nėra registracijos kodo. Laukiu vieną savaitę, jokių žinių, antrą, jau pradėjau nerimauti ir pradėjau klausinėti jo, ar dar negavo lapelio į pašto dėžutę dėl siuntinio iš manęs. Tada savaime aišku kas kur ir panašiai, visa staigmena velniop ir tada prasidėjo didysis karas su Lietuvos paštu.

Buvo eita į pašto skyrių vieną kartą, antrą, trečią ir galiausiai paštininkė pasakė trumpai ir aiškiai: Negausi tu tos siuntos. Jei neatėjo, vadinas jos ir nebebus. Nebevaikščiok tu čia.

Buvo skambinta ir į Lietuvos paštą ir į vietos pašto skyrių, visi verčia akis, kad toks paketas jei ir pasiekė Lietuvą, jis tiesiog dingo. Teisybės ieškoti beprasmiška.

Tad jei kartais tikrai negautumėte siuntos iš Kinijos, tikriausiai ją pasigvelbė kokia sena, surūgusi, putliais pirštais, senmergė paštininkė, kuri su savo bendramintėm paskui dalinos grobiu ir tikriausiai paskui padovanojo artimiesiems. Nors sakiau nevartosiu jokių keiksmažodžių, bet sėkmės tai padlai – kuri nukosėjo paketą.

Na, bet dabar prie esminio. Kaip jau ši tema sako, aptarsim kada išties verta pradėt nerimauti ir kada verta kelti eBay bylą.

Tarkim praėjus 30 dienų, čia nėra jokia apibrėžta taisyklė, kad būtent po tiek dienų reikia jau pradėti nerimauti ir iškart kontaktuoti pardavėją. Visko būna, pasitaiko, kad oro sąlygos įtakoja paketo gavimą ar paštininkas koją nusilaužė. eBay gan protinga sistema. Jei mes nepatvirtinam prekes gavimo po 25-30 dienų po išsiuntimo, jie mums pradeda rodyt po preke įspėjimą, dėl nepalikto atsiliepimo. Ir ne va, jei mums kyla bėdų, tada galime kontaktuoti su pardavėju.

Taigi viskas prasideda nuo nekalto meilės laiško pardavėjui. Kadangi aš turiu kaip tik vieną kabančią prekę, kuri yra sulaikyta muitinėje ir kurios niekada nepamatysiu, teks kelti bylą. Ne dėl to, kad blogas pardavėjas, o tikriausiai dėl to, kad jau ir užsienio muitinėj įsimetė žiurkių, kurios tikriausiai vagia.

Parašiau meilės laišką šalies muitinei, kurioje yra sulaikyta arba dingusi siunta. Kadangi pardavėjas tikrai atrodo sąžiningas, jis išsiuntė prekę registruotu paštu, taip apsidrausdamas save. Todėl ir aš turiu šokį tokį pliusą, nes matau kur yra prekė ir kuria linkme juda. Bet, ne visada tas sekimo nr. atitinka realybę. Bet apie tai vėliau.

Taigi, einam rašyt meilės laiško, savo draugui kinui, kad mano siunta jau 17 dienų sulaikyta muitinėj. Neskaitant to laikotarpio, kur apkeliavo pusę pasaulio.

Prisijungę prie savo eBay paskyros, einam į My Ebay ir susirandam apačioj savo pirktą prekę.

Tuomet spaudžiam More actions → Contact seller.

Mus išmeta į kitą puslapį ir ten yra krūva pasirinkimų, kurie mums šiuo atveju nėra naudingi, nes kiekvieną punktą skaitydami sugaištumėt tiek pat laiko, kaip skaitydami šį gidą, kuris gali nurauti stogą. Tad iškart renkamės Other.

Jie pradeda nuogąstauti, kad jie nėra pasiruošę šiai temai ir Jums lieka tik kontaktuoti pardavėją. Ir lieka spausti dideli mygtuką Continue.

Tuomet mus vėl gi permeta į sekantį puslapį ir prašo įrašyti temos pavadinimą ir visą tekstą, su visais nuogąstavimais, dėl ko mes skundžiamės. Ar tai būtų, kad pardavėjo atsiųsti batai spaudžia, ar per ankštą apatinį trikotažą atsiuntė ir panašios bėdos. Tik šį kartą rašysim koks jis puikus pardavėjas, bet nežinia ką jis ten siuntė, kad net muitinė susidomėjo.

Nerodysiu savo anglų kalbos žinių, ką ten parašiau jam. Tik tiek, kad ten draugiškas laiškas, nuogąstauju jog negavau jo prekės ir ji buvo sulaikyta muitinėje dėl nežinomų priežasčių.

Galiausiai, kai parašom savo linkėjimus ir palinkėjimus pardavėjui, vėl gi mus permeta į kitą lapą ir paklausia ką gi mes norime daryti. Čia jau Jūs sprendžiat kur toliau keliausit.

Laukite tęsinio.....

Xiaomi Yi Action-Cam su WiFi
4. Kaip saugiai ir pigiai pirkti Ebay. Pirkimas
 

Komentarai (0)

Komentarų nėra

Populiariausi straipsniai:

    • Kaip pirkti iš Aliexpress?

      Kaip pirkti iš Aliexpress?

      www.aliexpress.com

      AliExpress – kiniečių multi-parduotuvė. Principas panašus kaip ebay – čia yra daug pardavėjų (tik nėra aukcionų). Norint pirkti, reikia turėti kreditinę arba debetinę kortelę

    • Papildomi mokesčiai

      Papildomi mokesčiai

      Perkant iš Europos Sąjungos e-parduotuvių importo muitų bei PVM mokėti nereikia!

      Perkant iš šalių, kurios nepriklauso Europos Sąjungai (pvz. JAV, Kinija), taikomi tokie mokesčiai:

    • Siuntos sekimas

      Siuntos sekimas

      Kaip pažiūrėti, kur yra siuntinys iš AliExpress?

      Nuo užsakymo praėjus kuriam laikui (nuo 3 iki 10 dienų), galima pažiūrėti, kur yra siuntinys.

      Įėjus į AliExpress užsakymų skiltį  "My Orders", galima spausti "View Detail", arba iškart "Track Order":

    • Apie Amazon

      Apie Amazon

      Amazon - tai e-parduotuvė, kurioje yra daug pardavėjų, tarp jų ir pats Amazon.

    • Amazon.co.uk

      Amazon.co.uk

      • Ar amazon.co.uk siunčia prekes tiesiai į Lietuvą? Kiek kainuoja siuntimas?

      Tai priklauso nuo pardavėjo. Pats Amazon (jei po preke yra užrašas “Dispatched from and sold by Amazon.co.uk) dažniausiai siunčia į Lietuvą.

    • Paypal registracija

      Paypal registracija

      Norint prisiregistruoti prie PAYPAL, pirmiausiai reikia pervesti 1,5 EUR į banko kortelę, kuri yra skirta pirkimui internetu (pvz. Visa Virtuon).

      www.paypal.com

    • 17track.net

      17track.net

      Siuntos sekimas per www.17track.net

      Įėjus pirmą kartą į atsinaujinusį 17track.net puslapį - matysite tokį vaizdą:

    • Dydžių lentelės

      Dydžių lentelės

      Drabužių dydžių standartai skiriasi įvairiose šalyse.

      Moteriškų drabužių dydžių lentelė:

    • AliExpress

      AliExpress

      AliExpress – kiniečių multi-parduotuvė (daug pardavėjų).
      Populiariausi klausimai forume:
    • Amazon

      Amazon

      amazon.com - JAV (yra muitas ir PVM)

      amazon.co.uk - Didžioji Britanija (muitų ir PVM nėra)

      amazon.de - Vokietija (muitų ir PVM nėra)

    • Europa

      Europa

      Dažnai Didžiosios Britanijos, Vokietijos ar kitos šalies parduotuvėse galima rasti geros kokybės prekių pigiau.
    • eBay

      eBay

      eBay - internetinė platforma, tarpininkas tarp pirkėjo ir pardavėjo. Čia perkant reikia turėti Paypal.


    260

    Europos parduotuvės kataloge


    314

    Temos forume

    });})(jQuery);
    Mes naudojame slapukus, siekdami užtikrinti geriausią įmanomą tinklapio naudojimą.