Perki internetu? Registruokis www.bonusway.lt ir gauk 5 Eur bonusą.

  • Pradžia
  • AliExpress
  • Kaip pirkti iš Aliexpress?

Kaip pirkti iš Aliexpress?

www.aliexpress.com

AliExpress – kiniečių multi-parduotuvė. Principas panašus kaip ebay – čia yra daug pardavėjų (tik nėra aukcionų). Norint pirkti, reikia turėti kreditinę arba debetinę kortelę

(kuri tiktų atsiskaitymui internetu), bei turėti joje pinigų Cool. Pirkimo principas praktiškai toks pats kaip ir visose internetinėse parduotuvėse, na bet pateikiame detaliai visus žingsnius - gal kam bus naudinga.

Top selling

Top selling
Perkamiausios savaitės prekės

Superdeals

Superdeals
Šiandienos pasiūlymai

Group buy

Group buy
Grupiniai apsipirkimai

Dėl "SuperDeals" - reikėtų atkreipti dėmesį, ar siuntimas nemokamas, nes kartais ryškiai šviečia maža kaina, o paskui nelabai atsikreipia dėmesys, kad siuntimas brangus.

1) Registracija
Galima pirmiausia išsirinkti norimas prekes ir tada registruotis, arba užsiregistruoti iškart. Perkant pirmą kartą registruotis reikėtų spaudžiant "Join" ir "Join Free". Galima registruotis su Facebook paskyra, arba suvesti savo duomenis. Vardą pavardę reikėtų vesti lotyniškomis raidėmis, tai yra vietoje š-s, vietoj ė-e ir pan.
 
 

Tada į el. paštą ateina laiškas - reikia patvirtinti registraciją paspaudžiant ant nuorodos “Verification link”.


2) Prekės paieška
Pirmiausia, visai vertėtų pasikeisti valiutą į eurus.
Dėl sutaupymo, kokia valiuta pirkti, jau čia atskiras klausimas, nes bet kokiu atveju, arba aliexpress konvertuoja, arba bankas konvertuoja, panašiai gaunasi, bet tiesiog dėl aiškumo, kad prieš perkant žinoti tikslią kainą eurais, vertėtų juos ir pasirinkti.

Prekes galima rinktis pagal kategorijas, ar tiesiog rašyti pavadinimą į paieškos laukelį. Galima pažymėti varnelę, kad rodytų prekes tik su nemokamu siuntimu. Taip pat geras dalykas - galimybė rinktis, kad rodytų tik tas prekes, kurios parduodamos po vieną vienetą (čia yra pasiūlymų perkantiems urmu, pvz. po 100 vnt. - kitos kainos).  Tada visas prekes galima įvairiai rūšiuoti, pvz. kad rodytų nuo mažiausios kainos, nuo geriausio pardavėjo reitingo. Galima rinktis rūšiavimą pagal užsakymų skaičių, tada bus didesnė tikimybė rasti daugiau atsiliepimų, su realiomis nuotraukomis ir pan. Čia taip pat galima įsivesti kainų ribas, pvz. kad prekės vertė neviršytų 22 EUR, nes tada nebūtų taikomi jokie papildomi mokesčiai - nei PVM, nei muitas).

 

3) Prekės, pardavėjo aprašymas

Prieš perkant, labai svarbu pažiūrėti į pardavėjo reitingą bei atsiliepimus. Apačioje skelbiami jau pirkusių tą prekę atsiliepimai. Labai praverčia realios pirkėjų nuotraukos, labai dažnai pasimato reali prekės kokybė.

Pardavėjų reitingavimas

Pardavėjų reitingavimas turi 15 pakopų:

- žemiausia – nuo 1 iki 5 medalių 1-s

- vidurinė – nuo 1 iki 5 briliantų 22-s

- aukščiausia – nuo 1 iki 5 karūnų 32-s

Prekės aprašymas:
 
Taip pat reikėtų pažiūrėti, ar nėra kokių papildomų sąlygų, pvz. min order $20 (minimalus užsakymas iš to pardavėjo - $20).

4)  Pirkimas bei apmokėjimas

Apsisprendus pirkti - reikia spausti "Buy Now". Tada laukia 3 žingsniai:

1) Adreso įvedimas ar jau esamo patvirtinimas (kaip įvesti adresą).

2) Užsakymo peržiūra;

3) Apmokėjimas.

 
 

Sumokėti galima Mastercard arba Visa kortele (nėra galimybės atsiskaityti PAYPAL). Čia veikia "Buyer Protection" sistema. Pradžioje pinigus gauna aliexpress administratorius ir jų neperveda pardavėjui tol, kol negauna iš pirkėjo patvirtinimo, kad prekę gavo ir yra viskas tvarkoje. Taigi, viską tinkamai atlikus - nėra rizikos netekti pinigų ir negauti prekės.

Suvedus kortelės duomenis, t.y. sumokėjus, pasirodo užrašas "Payment Success", o elektroniniu paštu ateina laiškas, kuris praneša, kad pinigai gauti:

Pradžioje užsakymo statusas tampa: "Payment being veryfied" - tikrinamas mokėjimas, vėliau "Awaiting Shipment" - prekė ruošiama siuntimui, dar vėliau "Awaiting delivery" - prekė išsiųsta, keliauja.

Jei pardavėjas neišsiunčia prekės per nurodytą laiką, "My orders" skiltyje galima rinktis "Extend Processing Time" (pratęsti išsiuntimo terminą). Arba galima prašyti atšaukti užsakymą spaudžiant "Request Order Cancellation", bet pardavėjas turi su tuo sutikti.

Pardavėjui išsiuntus prekę, el. paštu ateina pranešimas:

5) Siuntos sekimas

Jei prekės vertė nedidelė (iki €7-€8), siunta paprastai siunčiama neregistruotu paštu ir jos sekti neįmanoma. Dėl bendrų aliexpress reikalavimų įvesti siuntos kodą, tas tracking nr. yra įvedamas, bet jis paprastai būna sudarytas vien iš skaičių ir yra netikras. Tikras sekimo numeris prasideda ir baigiasi dvejomis raidėmis, kaip pvz. RF392760332CN. Daugiau apie siuntų sekimą aprašyta čia.


6) Patvirtinimas

Gavus prekę - jei viskas tvarkoje, reikėtų tai patvirtinti spaudžiant "Confirm Goods Received". Labai svarbu nepaspausti to netyčia, anksčiau laiko, nes tada (po 15 dienų) užsidaro keliai spręsti ginčus dėl negautos ar gautos brokuotos prekės. Taip pat patartina neskubėti to tvirtinti, o panaudoti prekę kelias dienas (gal išlįs defektai ir dar turėsite galimybę derėtis iškėlus disputą). 

 

7) Atsiliepimo ("Feedback") parašymas

Jei prekė smulkmena, tai paprastai atsiliepimas apie pardavėją/prekę paliekamas kartu su patvirtinimu ("Confirm Goods Received"). Atsiliepimui parašyti skiriamas 30 dienų terminas. Taigi, jei prekė brangi - vertėtų palaukti. Jei išlystų kokie netikėtumai dėl prekės, kad ir pvz. sugestų, tai nors ir pinigus pardavėjas jau būtų gavęs ("Confirm Goods Received" paspausta), dėl gero atsiliepimo kinietis greičiausiai eitų į derybas.


8) Disputo kėlimas ("Open dispute").

Jei esate nepatenkinti gauta preke (ar prekės negavote) - reikia kelti disputą. Kaip tai padaryti, aprašyta čia. Norint iškelti bylą, labai svarbu nepradelsti nustatytų terminų (dažniausiai - 60 dienų nuo išsiuntimo ARBA 15 dienų po to, kai statutas tampa FINISHED).

Visus kilusius nesusipratimus, problemas, apgavystes spręsti galima praktiškai tik per Disputo kėlimą. Disputą iškelti galima tik vieną kartą! (nebent būtų atvejis, kad gavimo laikas dar nepasibaigęs, ir pirmas iškeltas disputas nebuvo išspręstas, o buvo nutrauktas). Todėl labai svarbu nekelti (ar neuždaryti) disputo pardavėjui prašant, pvz. kinietis kažkokių derybų metu pasiūlo nuolaidą, kurią galėtų grąžinti per Aliexpress sistemą, t.y. atidarius disputą. Tą nuolaidą jūs gaunate, o vėliau jau negavus prekės reikalauti pinigų grąžinimo per Aliexpress - nėra galimybės. Arba kinietis pažada grąžinti pinigus per Paypal su sąlyga, kad jūs uždarysite disputą. Tai padarius pardavėjas gali tapti nepasiekiamas ir nebebus galimybės spręsti problemą pagal taisykles - t.y. iškėlus disputą.




P.S. Kaip ir dauguma dalykų, AliExpress turi savų pliusų ir minusų. Didžiausias pliusas turbūt yra patrauklios kainos. Bet reikėtų įvertinti ir riziką, kad gali būti atsiųsta brokuota prekė, netinkamas dydis, elektronika gali gesti, gali prekė vėluoti ar iš vis neateiti, gali pasitaikyti nesąžiningų pardavėjų - tai reikėtų įsigilinti į taisykles, galimus niuansus, "kovos" būdus, kad apsipirkimai būtų sėkmingi.

Dėl pinigų grąžinimo. Atšaukus užsakymą ar laukiant pinigų po laimėto disputo, pinigų grąžinimas gali užtrukti iki 15 darbo dienų. Taip pat turėkite omeny, kad dėl valiutų kursų skirtumo (pirkimo/pardavimo) grįžta mažesnė suma.


Populiariausi straipsniai:

    • Kaip pirkti iš Aliexpress?

      Kaip pirkti iš Aliexpress?

      www.aliexpress.com

      AliExpress – kiniečių multi-parduotuvė. Principas panašus kaip ebay – čia yra daug pardavėjų (tik nėra aukcionų). Norint pirkti, reikia turėti kreditinę arba debetinę kortelę

    • Papildomi mokesčiai

      Papildomi mokesčiai

      Perkant iš Europos Sąjungos e-parduotuvių importo muitų bei PVM mokėti nereikia!

      Perkant iš šalių, kurios nepriklauso Europos Sąjungai (pvz. JAV, Kinija), taikomi tokie mokesčiai:

    • Siuntos sekimas

      Siuntos sekimas

      Kaip pažiūrėti, kur yra siuntinys iš AliExpress?

      Nuo užsakymo praėjus kuriam laikui (nuo 3 iki 10 dienų), galima pažiūrėti, kur yra siuntinys.

      Įėjus į AliExpress užsakymų skiltį  "My Orders", galima spausti "View Detail", arba iškart "Track Order":

    • Apie Amazon

      Apie Amazon

      Amazon - tai e-parduotuvė, kurioje yra daug pardavėjų, tarp jų ir pats Amazon.

    • Amazon.co.uk

      Amazon.co.uk

      • Ar amazon.co.uk siunčia prekes tiesiai į Lietuvą? Kiek kainuoja siuntimas?

      Tai priklauso nuo pardavėjo. Pats Amazon (jei po preke yra užrašas “Dispatched from and sold by Amazon.co.uk) dažniausiai siunčia į Lietuvą.

    • Paypal registracija

      Paypal registracija

      Norint prisiregistruoti prie PAYPAL, pirmiausiai reikia pervesti 1,5 EUR į banko kortelę, kuri yra skirta pirkimui internetu (pvz. Visa Virtuon).

      www.paypal.com

    • 17track.net

      17track.net

      Siuntos sekimas per www.17track.net

      Įėjus pirmą kartą į atsinaujinusį 17track.net puslapį - matysite tokį vaizdą:

    • Dydžių lentelės

      Dydžių lentelės

      Drabužių dydžių standartai skiriasi įvairiose šalyse.

      Moteriškų drabužių dydžių lentelė:

    • Europa

      Europa

      Dažnai Didžiosios Britanijos, Vokietijos ar kitos šalies parduotuvėse galima rasti geros kokybės prekių pigiau.
    • eBay

      eBay

      eBay - internetinė platforma, tarpininkas tarp pirkėjo ir pardavėjo. Čia perkant reikia turėti Paypal.
    • Amazon

      Amazon

      amazon.com - JAV (yra muitas ir PVM)

      amazon.co.uk - Didžioji Britanija (muitų ir PVM nėra)

      amazon.de - Vokietija (muitų ir PVM nėra)

    • AliExpress

      AliExpress

      AliExpress – kiniečių multi-parduotuvė (daug pardavėjų).
      Populiariausi klausimai forume:


    260

    Europos parduotuvės kataloge


    314

    Temos forume

    });})(jQuery);
    Mes naudojame slapukus, siekdami užtikrinti geriausią įmanomą tinklapio naudojimą.